Close

Decembris 18, 2013

Gigi Mariani

[vc_row el_position=”first”][vc_column width=”2/3″][vc_single_image image=”5672″ img_size=”large” img_link_target=”_self” el_position=”first last”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text el_position=”first last”]

Džidži Mariani rotas ir miniatūri skulpturāli objekti, kas vienlīdz pašpietiekami “sēž” uz valkātājas rokas un eksponējas kā mākslas objekts interjerā. Pats mākslinieks uzsver, ka, radot savus darbus, viņš vairāk tiecas nodibināt attiecības ar tēlniecību, attālinoties no ikdienišķiem juvelierizstrādājumiem. Fascinējoša ir to virsma un faktūra. Oksidēšanās procesā metāla virsmai piešķirtais ogles melnais, raupjais virsslānis atgādina čuguna ietvaru, kam cauri izlauzies zelts un sudrabs. Mariani saka, ka gleznotājam audekls ir virsma, kur sublimēt savu emocionālo pasauli, savukārt viņam tās ir rotaslietas, kur spontāni transformētas ikdienas sajūtas.

cv

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text el_position=”first last”]

Izstādē “Dzintars laikmetīgajās rotās” eksponētajos darbos viņš vēlējies atklāt divu materiālu tik atšķirīgo dabu – kontrastu starp metāla vēsumu un dzintara siltumu.

Džidži Mariani sevi raksturo kā zeltkali no Modēnas ar vairāk nekā divdesmit piecus gadus ilgu pieredzi (savu darbnīcu Modēnā viņš atvēra 1985. gadā). Viņa konceptuālās rotas eksponētas prestižās grupu izstādēs visā pasaulē, tās apskatāmas galerijās Romā, Luksemburgā, Vīnē un Rīgā, to reprodukcijas atrodamas daudzās grāmatās un katalogos. Saņēmis vairākus apbalvojumus, tostarp arī Amberif Design Award 2012 Varšavā.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_position=”last”][vc_column][vc_gallery type=”image_grid” interval=”3″ onclick=”link_image” images=”5673,5674,5675,6484,6485″ custom_links_target=”_self” el_position=”first last”][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply

%d bloggers like this: